آنکھوں کی اوپری ڈھیلی جلد کیسے ٹائٹ کریں اور ایسی جلد پر آئی لائنر کیسے لگائیں

آنکھوں کی اوپری جلد اگر ڈھیلی پڑ جائے تو اُسے ٹائٹ کرنے کے ساتھ سکڑی ہوئی جلد پر آئی لائنر کیسے لگایا جا سکتا ہے

جلد میں کھچاؤ کم ہونے کے باعث جلد ڈھیلی پڑجاتی ہے اور یہ بڑھتی ہوئی عمر کی علامت ہے۔ آنکھوں کے گرد موجود جلد کے ساتھ آنکھوں کی اوپری سطح خاص طور پر متاثر ہوتی ہے کیونکہ اس حصے کی کھال پتلی ہوتی ہے اور اس سے بڑھتی عمر کا اثر زیادہ نظر آتا ہے۔

اپنی آنکھوں کو جوان رکھنا چاہتے ہیں تو کچھ طریقوں پر عمل درآمد کرکے آپ اپنی آنکھوں کو تروتازہ اور جوان رکھ سکتے ہیں۔

ورزش کو اپنا معمول بنا لیں اس سے پپوٹوں کے مسلز سیدھے رہتے ہیں ورزش کی مدد سے ڈھلی جلد ختم ہونی شروع ہوجاتی ہے۔

لندن میں موجود Eva Fraser Fitness Center اس بات کا دعویٰ کرتا ہے کہ پپوٹوں کے لئے روزانہ دس منٹ ورزش کرنے سے ان کی ڈھلی جلد کو ٹائٹ کیا جاسکتا ہے۔ اس ورزش کو اگر ہفتے میں چار مرتبہ بھی کیا جائے تو بھی انتہائی مثبت نتائج موصول ہوتے ہیں۔ اس ورزش کو کرنے کا آسان طریقہ یہ ہے کہ اپنی آئی بروزکو اونچا کر کے برو کی ہڈی پر انگلی رکھیں۔ اپنی آنکھوں کو بہت مرتبہ حرکت دیں اور پوری بند کرنے سے گریز کریں ہر پوزیشن پر تقریباً چھ سیکنڈ کے لیے رک جائیں۔ آنکھیں کھولیں اور یہ عمل دہرائیں۔

FireShot Capture 547 - 2268_erika_times_four.jpg (377×300)_ - http___www.myvmc.com_uploads_VMC_T.png

کسی ایسی کریم کا استعمال کریں جو جلد ٹائٹ کرنے کے لئے خاص طور پر تیار کی گئی ہو یا پھر عمر چھپانے کے لیے استعمال کی جاتی ہو۔ ہمارے ماہرین یہ تجویز کرتے ہیں کہ ایسے مصنوعات کا استعمال کاریگر ثابت ہوتا ہے جن میں کوپر پیپٹائڈ شامل ہو یہ کیمائی اجزاء جلد سخت کرنے کے ساتھ اس پر موجود غیر ضروری اور بدنماں لکیریں بھی ختم کر دیتے ہیں۔ مصنوعات کا لیبل پڑھنا نہ بھولیں کسی بھی چیز کو استعمال کرنے سے قبل ہی اس کی مکمل معلومات حاصل کرلیں۔ کچھ کریمیں پپوٹوں پر استعمال نہیں ہوتیں بلکہ آنکھوں کے قریبی حصوں پر لگائی جاتی ہیں جس کی مدد سے مطلوبہ نتائج حاصل کئے جاتے ہیں۔

maxresdefault.jpg

آنکھوں کو جوان رکھنے کےلئے کچھ باتیں ہیں جن میں سے کچھ پر عمل کرنے کی ضرورت ہے اور کچھ باتوں سے بچنا چاہئے۔ تاکہ آپ اپنی آنکھوں کو ہمیشہ جوان رکھ سکیں۔

عمل کرنے کی باتیں

  • ایسی خورک کھائیں جو آپ کی جلد کےلئے فائدہ مند ہو جیسے وٹامن اے اور گاجر وغیرہ۔ ہمیشہ ایسی ڈائیٹ لیں جو تازہ پھلوں اور سبزیوں سے بھرپور ہو۔ ماہر غذائیت کی طرف سے مشورہ دیا جاتا ہےکہ سبزپتوں والی سبزیوں کھائیں۔

Health-Food-for-eyes.jpg

·        جب بھی گھر سے باہر جائیں آنکھوں کی حفاظت کے لئے عینک لگائیں۔ عینک لگانے سے آپ کی آنکھیں جھریوں سے بچ جائیں گی۔  آنکھ کی انفیکشن کے کسی بھی قسم سے بچنے کی کوشش کریں اور آنکھوں کو ہمیشہ ہاتھ دھو کر چھوئیں۔ ·  اپنی آنکھوں کو آرام دیں

۔جن باتوں سے آپ کو بچنا چاہئے·        سورج اور دوسرتیز  روشنی کو براہ راست گھورنے سے پرہیز کریں کیونکہ  یہ آپ کی آنکھ کے پپوٹوں کے لئے بہت نقصان دہ ہو سکتا ہے ۔

·        مسلسل ٹی وی اور ڈیسک ٹاپ کو نہ دیکھے۔·

    رات میں آٹھ گھنٹے سے کم نیند سے بچیں اور نیند پوری کریں

۔ڈھلکی ہوئی جلد کو ٹائٹ کرنے کےلئے گھریلو ٹوٹکےانڈے کی سفیدی

سب سے پہلے اس بات کا یقین کر لیں کہ آپ کی آنکھوں پر میک اپ نہیں ہونا چاہئے۔ایک انڈے کی سفیدی لیں اور   cotton swab کو اس میں ڈِپ کریں۔ اب پپوٹے کی کریز پر  cotton swab کو  ملیں۔ اپنی آنکھوں کو بند رکھیں جب تک انڈے کی سفیدی خشک نا ہو جائے۔ گھریلو لوشناپنی آنکھوں کو جوان رکھنے کےلئے قدرتی اجزاء پر مشتمل ایک لوشن بنائے۔ اس کےلئے دو کھانے کے چمچ دہی،  دو کھانے کے چمچ کھیرا،   ایک کھانے کا چمچ  دلیا،  دو کھیرے کے پیسے ہوئے ٹکڑے لیں اور ان سب کو مکس کر لیں کہ ایک پیسٹ بن جائے۔ اس پیسٹ کو پپوٹوں پر لگا کر بیس منٹ کےلئے چھوڑ دیں اور پھر نارمل پانی سے دھو لیں۔

EP-130839893.jpg

 ڈھلکی ہوئی جلد پر آئی لائنر کا استعمال کیسے کیا جاتا ہے؟

  • آئی لائنر کے استعمال کے لیے ضروری ہے کہ پینسل آئی لائنر کا استعمال کیا جائے لیکوئڈ آئی لائنر ڈھیلی جلد پر استعمال کے لیے بہت سخت ہے۔
  • پپوٹوں کے اوپر سیاہ آئی لائنر پینسل کی مدد سے لائنر لگائیں کوشش کریں کہ لائینر موٹا نا ہو پلکوں کے تین چوتھائی حصے کے برابر لائن بنائیں اور اندرونی کونوں کو خالی چھوڑ دیں۔ اگر آپ موٹا لائنر لگائیں گے تو یہ آپ کی پلکوں کے درمیان میں داخل ہوجائے گا۔

FireShot Capture 546 - 2PdoFsBI85k.jpg _ - https___pp.vk.me_c619222_v619222247_21094_2PdoFsBI85k.jpg.png

  • آپ کو بے شمار میک اپ آرٹسٹ نے یہ مشورہ دیا ہوگا کہ آپ اندرونی پپوٹوں کی اندرونی سطح پر لائنر کا استعمال نہیں کریں کیونکہ اس سے آپ کی آنکھوں کے گرد موجود خلقے اور جھائیاں مزید نمایاں ہوں گی ۔لیکن اگر آپ اندرونی جانب لائنر کا استعمال نہیں کریں گے تو آپ کی آنکھیں پھیکی اور نامکمل لگیں گی۔ آنکھوں کو پر کشش بنانے کے لیے اندرونی جانب بھی لائنر کی پتلی لائن لگائیں اور یہاں بھی بیرونی کونے خالی چھوڑ دیں جبکہ اندرونی کونوں پر لائنر کی پتلی لائن لگائیں۔

safe-to-moisturize-eyelids-1.jpg

  • جھریوں والی آنکھوں کے لیے لائنر کی مزید ٹپس یہ ہیں کہ سیاہ لائنر کے اوپر کریمی سفید لائنر کا استعمال کریں۔یہ ٹپ سب کے لیے یکساں مفید نہیں ہوتی لیکن کچھ لوگوں پر بہت اچھا اثر نظر آتا ہے۔ آپ لگا کر دیکھیں کہ یہ آپ کے چہرے پر کیسے نتائج دے رہا ہے۔ سیاہ لائنر پر سفید لائنر کی پتلی لائن لگائیں اس سے سیاہ لائنر کی تیزی اور سختی کم ہوجائے گی۔ اس سے آنکھوں کے گرد جھریاں بھی ماند پڑ جائیں گی۔

images

  • سفید لائنر کو استعمال کرنے کا آسان طریقہ یہ ہےکہ ناک کے پاس سے آنکھوں کے اندرونی کونے سے لائنر لگانا شروع کریں اور درمیان میں چھوڑ دیں۔
  • اگر سفید لائن بہت واضح ہورہی ہے تو آپ اس کو آئی شیڈ برش کی مدد سے دھندلا بھی کر سکتی ہیں اس سے قدرتی نکھار آجائے گا اس کے علاوہ اس کی جگہ آف وائٹ پینسل کا استعمال بھی کیا جا سکتا ہے۔

Winged-Liner-5.png

  • اب آنکھوں کے میک آپ کا اختتام کرتے ہوئے مسکارہ لگائیں لیکن اگر آپ کی آنکھیں موٹی ہیں تو مسکارے کا استعمال ترک کردیں۔

fe88b7fd59d628bdf60a7ce7112c4a35.jpg