Diet

اگر آپ وزن کم کرنے کے بارے میں سنجیدہ ہیں توجانیئے راز

download (2)

  • Dum Laga Ke Haisha Actress, Bhumi Pednekar Wins Big After Great Loss!

بھومی پدنکر کی جانب سے وزن گھٹانے کے چھ طریقے جن کی مدد سے اداکارہ نے اپنا 22 کلو وزن کم کیا!

248964

اگر یہ کہا جائے کہ آجکل کے دور میں ہر دوسری خاتون وزن کی زیادتی سے پریشان نظر آتی ہے تو یہ غلط نہیں ہوگا۔ لڑکیاں جب تک سکول، کالج یا یونیورسٹی جاتی رہتی ہیں تب تک اُن کا وزن کنٹرول رہتا ہے کیونکہ وہاں پر چلنا پھرنا پڑتا ہے لیکن جب تعلیم کو خیرآباد کہہ کر گھر بیٹھ جاتی ہیں یا شادی ہو جائے تو صرف گھر کے کاموں تک محدود ہوجاتی ہے باقاعدگی سے سیر اور ورزش نہیں ہوتی تو وزن آہستہ آہستہ بڑھنا شروع ہو جاتا ہے جس پر ہم دھیان نہیں دیتے۔ یہاں پر ہو سکتا ہے کی بہت سے لوگوں کو میری بات سے اختلاف ہو کہ گھر میں وہ فارغ تو نہیں ہوتی سو طرح کے کام ہوتے ہیں لیکن ایک بات یاد رکھیں کہ گھر کے کام کرنے میں کوئی ایسی مشقت نہیں ہوتی اور نا ہی اِن کو کرنے سے وزن کم ہوتا ہے۔ ایسے تمام افراد کے لئے ہم یہاں پر ایک انڈین اداکارہ کے وزن کم کرنےکی کہانی لکھنے لگے ہیں۔ جس پر آپ بھی عمل پیرا ہو سکتی ہیں۔

ادکارائیں کردار ادا کرنے کے لیے بہت محنت کرتی ہیں وہ اپنے حسن و جمال کو کم کرنے کے لیے کردار کی مناسبت سے میک اپ کا بھی استعمال نہیں کرتی۔ وہ کچھ کلو وزن کم کرنے کے ساتھ انکا مسلز بھی بن جاتے ہیں۔ وہ مختلف جگہ پر لوگوں سے ملتی ہیں تاکہ انکے رویوں کا جائزہ لے سکیں۔ کچھ یہ خواہش رکھتی ہیں کے کپڑوں کا استعمال میں ہجان انگیزی لائی جائے جب کہ کچھ صرف اداکاری کی خواہش رکھتی ہیں۔ 

پھر ایک اداکارہ آئی جس کی کمر اتنی موٹی تھی کہ کوئی اپنے بازو اسکے گرد نہیں پھیلا سکتا تھا اسکے بازو کے گرد موجود چربی ہلتی تھی جبکہ اسکا منہ بہت موٹا تھا۔ اور پھر اس نے اپنے وزن پر قابو پا کر سب کو حیران کر دیا ۔ وہ تھی بھومی پدنکری جس نے اپنا وزن اپنی آنے والی فلم دم لگا کے ہئی شاہ کے لیے کم کیا یہ فلم یش راج کے بینر تلے بننے والی سپر ہٹ فلم تھی اس فلم میں موجود بھومی نے اپنابائیس کلو وزن کم کیا جس کے بعد یہ بہت چُست اور حسین دکھائی دے رہی تھیں ۔اسکے بعد ہم اس خاتون سے ملے جنہوں نے کامیابی کے ساتھ اپنا 22 کلو وزن کم کیا ۔ وہ اس بارے میں کیا کہتی ہیں آپ کو بتاتے ہیں۔ 

ورزش اور من پسند سرگرمی
جب میں اپنا وزن کم کر رہی تھی میں ورزش کرتی تھی اور ڈانس بھی کرتی تھی میں ہمیشہ سے پھرتیلی رہی تھی میں ہمیشہ جم جاتی یہاں تک کہ میں نے اپنا وزن گھٹا لیا ۔لیکن ایک بات یاد رکھیں کہ وہ کام ضرور کریں جس میں آپ کو مزہ آئے جیسا کے مجھے ڈانس کرنے میں مزہ آتا ہے۔

اپنی خوراک میں تبدیلی لایں
وزن کم کرنے ےلئے ضروری ہے کہ اپنی خوراک میں تبدیلی لائی جائے ۔ اِس کے لئے میں نے سفید گندم کی جگہ کتھائی گندم کا استعمال شروع کر دیا۔ہر چیز کے صحتمند متبادل موجود ہیں مثال کے طور پر چاول کی جگہ رجگیرا کا استعمال کریں ۔ میں نے گوشت کھانا بھی بند کردیا تھا جبکہ مجھے گوشت بہت پسند ہے اور میں پروٹین کھانے کی شوقین ہوں۔لیکن پھر میں نے اِن سب چیزوں کے متبادل تلاش کرکے اُن کو اپنی خوراک کا حصہ بنایا۔ جیسے کہ اب میں نے چنے ،باجرا ، سویا ، اورمختلف اناج سے مل کر بننے والی روٹی کھانا شروع کی ہے اور خوراک کی اِس تبدیلی کے مثبت نتائج سامنے آئے ہیں۔ 

ڈی ٹوکس
جب میں نے اپنا وزن کم کرنے کی ٹھانی تو سب سے پہلے مجھے اپنے اندر موجود زہر کو ختم کرنا تھا میں روزانہ ایلوویرا کا جوس کئی کئی لیٹر نگل جاتی تھی کیونکہ میں نے اپنے جسم میں موجود اضافی چربی ختم کرنے کے ساتھ اپنی جلد کی بھی حفاظت کرنا چاہتی تھی مجھے اپنی جلد اور بالوں کا خیال بھی رکھنا تھا۔اس کے علاوہ میں سبز چائے کا بھی خوب استعمال کرتی تھی ۔میں نے وزن کم کرنے کےلئے کسی ڈرگ کا استعمال ہرگز نہیں کیا بلکہ میں کوشش کرتی تھی کہ قدرتی چیزوں کی مدد سے ہی اپنا وزن کم کروں ۔

Aloe_Vera_Juice_1000_ml__51526.1431599871.500.750

بھوک سے خود کو نہیں ماریں

اگر آپ وزن کم کرنے کے بارے میں سنجیدہ ہیں تو اِس بات کو خود پر طاری نہ کریں بلکہ اِس عمل کہ دلچسب بنائیں ۔ بھوک سے مرنے کی کوئی ضرورت نہیں ہے ۔ میں تینوں وقت دال اور روٹی کے ساتھ کھانا کھاتی رہی ہوں، میں نے کسی وقت کا کھانا نہیں چھوڑا اور اگر کھانے کے بعد بھی مجھے کبھی بھوک لگ جاتی تھی تو میں کوئی پھل کھا لیتی تھی۔ اِس کے علاوہ اگر میرا سلاد کھانے کو دل نہیں کرتا تھا تو اُن سب سبزیوں کی اسمودھی بنا لیتی تھی۔ 

اپنے آپ کو قبول کریں 

جب ہم بڑے ہو رہے ہوتے ہیں تو ہمیں یہ نہیں بتایا جاتا کہ ہمیں کیا کھانا ہے ااور کیا نہیں ۔ ہاں بس آئس کریم اور کولڈ ڈرنک سے منع کیا جاتا ہے اور ااگر ہم موٹے ہو رہے ہوں تو ہمیں نہیں بتایا جاتا کہ آپ موٹے ہو رہے ہو، ہمیشہ یہ کہا جاتا ہے کہ آپ جیسے بھی ہیں بہت حسین ہیں سب آپ سے محبت کرتے ہیں اور آپ خدا کے پسندیدہ بچے ہیں اس سوچ نے میری خود اعتمادی بڑھانے اور میرا وزن بڑھانے میں ہمیشہ اپنا کردار ادا کیا ہے۔ میں نے کبھی نہیں سوچا تھا کہ وزن کم کرنا اِتنا مشکل ہوگا۔ بات یہ ہے کی آپ جو ہیں اس کو قبول کریں اور آپ کو بڑھے ہوئے وزن کے ساتھ ایک ماڈل کی طرح نظر کرنے کی توقع نہیں کرنی چاہئے۔ اِسی سوچ نے وزن کم کرنے میں میری مدد کی
خود پر لگی چھاپ سے گھبرائیں نہیں
لوگ بہت آسانی سے کسی پر بھی چھاپ لگا دیتے ہیں جیسے موٹی ، گولو وغیرہ ان الفاظ سے کبھی اپنا اعتماد کم نہ کرنے دیں۔اپنے آپ کو یہ بتاتی رہیں کہ آپ حسین ہیں ۔آپ کو معاشرے کے بنائے کسی سانچے میں نہیں ڈھلنا۔میں اپنے آس پاس ایسی کئی خواتین کو جانتی ہوں جو سماج کے بنائی شکل میں پورا نہیں اترتی لیکن وہ پھر بھی حسین ہیں۔بھارت میں وزن کم کرنے کے مسئلے کو بہت زیادہ مشکل سمجھا جاتا ہے مگر یہ اتنا مشکل ہے نہیں۔

اور تفریح کی خٓاطر جب بھومی سے پوچھا گیا کہ اگر ایوشمان کھرانا کو فلم کے آخری سین میں انہیں گود میں اُٹھانا ہوتا تو وہ کیا کرتے۔ایوشمان شریف آدمی ہیں وہ وکرم بیٹال تھے جن کی کمر پر میں تھی، اور میرا یقین کریں جب میں انکی کمر پر تھی میں بجری پر چل بھی سکتی تھی ہم دریا کی طرف فلم کی عکسبندی کر رہے تھے جہاں چلنا بہت دشوار تھا اور وہ مجھے اپنی کمر پر لے کر بھاگ رہا تھاوہ بہت اچھا انسان ہے لکین ہر دفعہ وہ مچھے نیچے اتارتا اور پوچھتا کہ تم صیح ہو؟ کہیں میں نے تمہیں تکلیف تو نہیں دی؟ اور میں اُسے کہتی کہ بند کرو یہ سب!جب ہم فلم کی عکس بندی کر رہے تھے اس وقت گرمی کا موسم تھا اور اس دن بہت گرمی تھی لیکن سلام ہے اُس پر کسی کو گود میں اٹھا کر بھاگنا آسان نہیں وہ واقع سپر مین ہے میرے اور ایوشمان کے درمیان 20 کلو وزن کا فرق ہے وہ 70 کلو کا ہے جبکہ میرا وزن 90 کلو ہے اس سین کے لیے اُسے بہت محنت کرنی پڑی ، وہ جب بھی مجھے کھاتا ہوا دیکھتا وہ کہتا (بس کر یار مجھے اٹھانا ہے)۔

FireShot Capture 358 - zor laga ke haisha - Google Search_ - https___www.google.com.pk_search

222-e1448274345822

بھومی پدنکر کی جانب سے وزن گھٹانے کے چھ طریقے

Alowis Organic Whole Leaf Aloe Vera Juice 1000 ML

Categories: Diet, Fitness, Health

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s