ماں بننے کے بعد خواتین کےلئے مکمل ڈائیٹ پلان

 

Breastfeeding-Mother-Diet-Plan-For-Weight-Loss.jpg

 

ماں بننے کے بعد خواتین کےلئے ڈائیٹ پلان

  • ماں بننے کے بعد خواتین کے لئے نومولود کی پرورش کے ساتھ اپنی خوراک پر توجہ دینے کا وقت نہیں ہوتا جس کے نتیجے میں اُن کی صحت خراب رہنے لگتی ہے۔ ایسی ماؤں کے لئے یہ سادہ ڈائیٹ پلان بنایا گیا ہے تاکہ وہ غذائی اجزاء سے بھرپور متوازن خوراک حاصل کر سکیں۔
    پیر
    ناشتہ: ایک چوتھائی کپ دلیہ ، ایک کپ بالائی نکلے ہوئے دودھ کے ساتھ، کوئی ایک پھل
    سنیک: ایک چھوٹا باؤل مکس ڈرائی فروٹ
    دوپہر کا کھانا: ایک چوتھائی کپ پاستا، ایک چوتھائی کپ لوبیا اور ایک چوتھائی کپ سبزیوں کے ساتھ
    سنیک:دو کریکر، دو کھانے کے چمچ پینٹ بٹر
    رات کا کھانا: ایک چھوٹا باؤل سلا د ، آدھا کپ پییرافٹ ڈیزرٹ
    منگل
    ناشتہ: دو کھانے کے چمچ پینٹ بٹر ، کیلے کا سینڈوچ ایک عدد
    سنیک: دو کھانے کے چمچ پنیر، ایک سیب
    دوپہر کا کھانا: ایک چھوٹا باؤل سلاد، ایک چوتھائی کپ ریشہ کی ہوئی چکن کے ساتھ
    سنیک: دو کھانے کے چمچ حمس،آدھا کپ کٹی سبزیاں
    رات کا کھانا: ایک چوتھائی کپ چاول ، ایک چوتھائی کپ لوبیا اور ایک چوتھائی کپ سبزی
    بدھ
    ناشتہ: ایک چوتھائی کپ دلیہ ، ایک کپ بالائی نکلے ہوئے دودھ کے ساتھ، کوئی ایک پھل
    سنیک: کسی بھی پھل کی اسمودھی ایک گلاس
    دوپہر کا کھانا: ریپ سینڈوچ ایک عدد
    سنیک: ایک چھوٹا باؤل مکس ڈرائی فروٹ
    رات کا کھانا: چار اونس فروزن فوڈ
    جمعرات
    ناشتہ: ایک عدد سخت اُبلا انڈا، ایک ٹوسٹ، آدھا چکوترا
    سنیک: دو کھانے کے چمچ پنیر، ایک عدد سیب
    دوپہر کا کھانا: ایک چوتھائی کپ پاستا، ایک چوتھائی کپ لوبیا اور ایک چوتھائی کپ سبزی
    سنیک: کسی بھی پھل کی اسمودھی ایک گلاس
    رات کا کھانا: ایک چھوٹا باؤل سلاد، ایک چوتھائی کپ ریشہ کی ہوئی چکن کے ساتھ
    جمعہ
    ناشتہ: ایک چوتھائی کپ دلیہ ، ایک کپ بالائی نکلے ہوئے دودھ کے ساتھ، کوئی ایک پھل
    سنیک: ایک چھوٹا باؤل مکس ڈرائی فروٹ
    دوپہر کا کھانا: ایک ڈبل روٹی کا سلائس ، ایک کپ سوپ اور آدھا باؤل مکس پھل
    سنیک: دو کریکر، دو کھانے کے چمچ پینٹ بٹر
    رات کا کھانا: ریپ سینڈوچ ایک عدد
    ہفتہ
    ناشتہ: دو کھانے کے چمچ پینٹ بٹر ، کیلے کا سینڈوچ ایک عدد
    سنیک: کسی بھی پھل کی اسمودھی
    دوپہر کا کھانا: چار اونس فروزن فوڈ
    سنیک: دو کھانے کے چمچ حمس، آدھا کپ کٹی سبزیاں
    رات کا کھانا: ایک چوتھائی کپ چاول ، ایک چوتھائی کپ لوبیا اور ایک چوتھائی کپ سبزی
    اِتوار
    ناشتہ: ایک چکن سینڈوچ، ایک گلاس جوس
    سنیک: دو کریکر، دو کھانے کے چمچ پینٹ بٹر
    دوپہر کا کھانا: ایک ریپ سینڈوچ
    سنیک: دو کھانے کے چمچ حمس، آدھا کپ کٹی سبزیاں
  • رات کا کھانا: ایک چھوٹا باؤل سلاد، ایک چوتھائی کپ ریشہ کی ہوئی چکن کے ساتھ
  • نوٹ: یہ ڈائٹ پلین صرف تندرست اور صحت مند ماؤں کے لیے ہے۔ کسی قسم کی بیماری کی صورت میں اپنی گائناکالوجسٹ کے مشورے کے بغیر اس پر عمل نہ کریں۔​
  • diet-for-breastfeeding-mothers.jpg