Diet

وزن کم کرنے کے لیے چار موزوں ورزشیں

فربہ افراد کے لیے شاید زندگی کی سب سے بڑی خواہش وزن کم کرنا ہوتی ہے۔ اس ضمن میں وہ لوگ بہت سی ورزشیں کرتے ہیں جن میں سے ایک سوئمنگ بھی ہے۔ سوئمنگ کے شوقین پول کے علاوہ اپنے ذہن میں مندرجہ ذیل چار ورزشوں کو بھی رکھیں اور پھر دیکھیں کہ کس طرح دنوں میں وزن کم ہوتا ہے۔

13

دیوار پر چڑھنا

سوئمنگ پول میں ایکسر سائز کرنے کیلئے ضروری ہے۔

چہرے کو دیوار کی طرف کریں۔ اپنے پاؤں دیوار پر رکھ دیں۔

اپنے پاؤں کو پول کے اوپر کی جانب چلائیں اور دوبارہ نیچے کی طرف لائیں۔

اپنے بازؤں کو استعمال کرتے ہوئے اپنے جسم کے اوپر کی طرف لائیں۔

کم سے کم چار مرتبہ اس ایکسر سائز کو دہرائیں۔

14

دل کو مضبوط کریں

ایکسر سائز کیلئے اس بات کو یقینی بنائیں کہ پول میں رش نہ ہو۔ آپ کو پول لمبائی کے رخ استعمال کرنے کی ضرورت ہے۔ اس لیے لوگوں کی کم سے کم تعداد آپ کے لیے بہتر ہوگی۔

پول کے ایک سرے سے دوسرے سرے تک زگ زیگ سٹائل میں جائیں۔

اب بیک سائیڈ رن کریں، اسی طرح جیسا کہ پہلے کیا تھا لیکن اس مرتبہ بالکل سیدھی لائن میں جانا ہے۔

خود کو مزید ایکسر سائز کیلئے وارم اپ کریں۔ اس کے بعد کول ڈاؤن ایکسر سائز کریں۔ اس ایکسر سائز سے آپ کے پٹھوں کو فائدہ پہنچے گا۔

ایک سے دوسری ایکسر سائز کے درمیان چار یا پانچ منٹ کا وقفہ ضرور دیں۔

15

توازن کو برقرار رکھیں

اس ایکسر سائز کے لیے اپنے توازن کو برقرار رکھیں جو آپ کے جسم کو استحکام دے گا اور بہتر بنائے گا۔ آپ کو پوری پوری توجہ کے ساتھ اقدامات کرنا ہوں گے۔ (1) پانی آپ کی کمر تک ہو تو یہ ایکسر سائز کریں۔ (2) اپنی بنائیں ٹانگ کو اٹھا کر گھٹنے کی طرف جھکائیں۔ اس بات کو یقینی بنانے کی کوشش کریں کہ آپ کی ران پول کے فرش کے متوازی ہو۔ (3) اپنے ہاتھ اپنی سائڈ پر رکھیں اور ٹانگ دائیں جانب مضبوطی سے پول کے فرش پر رکھیں۔ (4) اسی پوزیشن میں کم سے کم ایک منٹ تک رہیں۔ (5) پھر اپنے بائیں گھٹنے کی طرف مڑ جائیں، اس پوزیشن میں آپ کو ایک منٹ تک رہنا ہوگا۔ (6) پھر اپنی بائیں سائڈ پر پاؤں رکھیں، پول کے فرش پر اور اس پوزیشن کو اپنے دائیں پاؤں کی طرف بھی دہرائیں۔

16

بنیاد مضبوط کریں

یہ ایکسر سائز بنیادی طاقت کو بڑھانے کا ایک بہترین ذریعہ ہے۔ ایک پھولی ہوئی گیند کے ساتھ یہ ورزش کریں جو کم سے کم چھ انچ کی ہو۔ اس ایکسر سائز کیلئے آپ کو صرف ایک سہارے کی ضرورت ہوگی جس کیلئے مندرجہ ذیل ہدایات پیش نظر رہیں۔

آپ کو صرف اتنا کرنا ہے کہ اپنی دائیں ٹانگ کے ساتھ قدم آگے بڑھائیں، دائیں گھٹنے کی طرف جھکیں اور اپنے پیچھے اپنے بائیں پاؤں کو پھیلائیں۔

دونوں ہاتھوں سے گیند کو پکڑیں اور اپنی ناف کے سامنے رکھیں۔

اپنے کندھوں کو نیچے کی جانب رکھیں اور ان کو پیچھے کی جانب دھکا دیں۔

کم از کم تیس سیکنڈ کیلئے اس طرح کریں۔

دوبارہ یہی ایکسر سائز دہرائیں لیکن اس مرتبہ بائیں ٹانگ کی جگہ دائیں ٹانگ رکھیں۔

Young woman measuring her waist with a tape measure

خلاصہ

پانی کی یہ بنیادی ورزش آپ کیلئے مشکل ہو سکتی ہے کیونکہ باہر سے جسم کی حرکت دوبارہ پانی میں دھکا دے گا۔ بہرحال پانی میں ایکسر سائز میں پٹھوں کی چوٹوں کی وجہ سے گرنے کا امکان کم ہے۔ یہ ایکسر سائز بھی آپ کی صلاحیت اور قدرتی توازن کو بہتر بنانے کا ایک بہترین ذریعہ ہے۔

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s