مفید اورصحت مند غذائیں جو چہرے کی خوبصورتی میں اضافہ کریں

کون نہیں چاہتا کہ وہ سر تا پاؤں خوبصورت نظر آئے؟ اس کے ساتھ ہی طبعیت میں بھی خوشگواری ہو تو یہ دنیا ہی جنت بن جائے۔ ذیل میں کچھ ایسی غذاؤں کا ذکر کیا جارہا ہے جو آپ کی جلد، جسم اور موڈ پر انتہائی اچھے اثرات مرتب کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔

13

وٹامن سی

وہ تمام پھل جن میں وٹامن سی کی وافر مقدار پائی جاتی ہو مثلاً کیوی، کینو اور گریپ فروٹ یہ جلد کیلئے جادو کا کام کرتے ہیں۔ وٹامن سی جلد میں کولاجن کو متحرک کرتا ہے، جس سے چہرہ جھریوں سے بچا رہتا ہے۔ امریکی جرنل برائے کلینکل نیوٹریشن میں شائع ایک تحقیق کے مطابق وہ خواتین جو وٹامن سے بھرپور غذاؤں کا استعمال کرتی ہیں ان کی جلد خشکی اور جھریوں سے بچی رہتی ہے۔

14

دودھ

دنیا میں آتے ہی جسے انسان کی غذا کا سب سے بڑا عنصر بنا دیا جاتا ہے وہ دودھ ہی ہے۔ یہ ہماری ہڈیوں اور دانتوں کو تو مضبوط بناتا ہی ہے اس کے ساتھ ہی ماہرین کا یہ بھی ماننا ہے کہ کیلشیم کا یہ بہترین ذریعہ ہمارے جبڑوں کو مضبوط، دانتوں کو کیڑا لگنے سے محفوظ اور ہڈیوں کی نشوونما بھی کرتا ہے۔

15

دہی

ماہر غذائیات اور خوبصورتی پاؤلاسمپسن کے مطابق دہی ہمارے ناخنوں اور جلد کی نشوونما کا بہترین ذریعہ ہے۔ پروٹین کی وافر مقدار کے باعث یہ موٹاپے سے بچاتا اور میٹابولزم کو مضبوط بناتا ہے۔ ڈرائر کا کہنا ہے دہی میں بائیوٹین کی موجودگی ہمارے ناخنوں کو مضبوط بنانے کا باعث بنتی ہے۔

16

خشک میوہ جات

جن لوگوں کو بار بار کچھ کھانے کی عادت ہوتی ہے انہیں چاہیے کہ وہ تلے ہوئے چپس، چاکلیٹس یا بسکٹ کھانے کی بجائے خشک میوہ جات کو اپنی غذا میں شامل کریں۔ کیونکہ ان میں اینٹی انفلامیٹری اور قوت سے بھرپور وٹامن جیسا کہ وٹامن ای پایا جاتا ہے جو جلد کی حفاظت کرتا ہے۔

Vibrant Produce

سبز پتوں والی غذائیں

سبز پتوں والی غذائیں جیسا کہ پالک، ساگ وغیرہ میں اینٹی آکسیڈنٹ عناصر پائے جاتے ہیں، جو جلد کو تازگی اور عنائی بخشتے ہیں۔

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s