Beauty Advise

چہرے کے ساتھ ساتھ پورے جسم کی خوبصورتی بھی حسن کا لازمی جزو

آپ کے چہرے کی جلد جس طرح موسموں سے متاثر ہوتی ہے اسی طرح آپ کا جسم بھی قدرتی تروتازگی کھو دیتا ہے۔ جلد کو نمی اور خشکی سے بچانے کی کوشش کریں اور جسم کو تروتازہ رکھنے کیلئے ہماری ہدایات پر عمل کریں تاکہ آپ ہمیشہ جوان اور پُرکشش نظر آئیں۔ ذیل میں ہم آپ کیلئے جسم کو تروتازہ رکھنے والے کچھ ٹریٹمنٹس بتا رہے ہیں ان پر عمل کرکے دیکھئے۔

باڈی ایکس فولیشن

یہ موسچرائزنگ ٹریٹمنٹ کہلاتا ہے اس میں ایسا ایک فولیشن موسچرائزنگ منتخب کریں جس میں تیل شامل ہو۔ نمک جسم کیلئے اچھا ایکس فولیشن ہے یہ جسم کے مردہ خلیوں کا خاتمہ کرتا ہے۔ جلد ہمیشہ مردہ خلیوں کو ختم کرکے نئے خلئے بناتی رہتی ہے۔ لیکن جلد کے یہ مردہ خلئے جلد کی نیچے والی تہہ میں جمع ہوتے رہتے ہیں جس کی وجہ سے آپ کی جلد کے نیچے گرد کی ایک تہہ بنی رہتی ہے جو نئے بننے والے خلیوں کو بھی گرد سے بھر دیتی ہے۔ ایکس فولیشن کا کام ان مردہ خلیوں کو ختم کرنا ہے۔

باڈی ماسک

جسم کے ماسک میں قدرتی پھل، اناج اور دہی کا استعمال کریں اس سے جلد نئی لگتی ہے۔ باڈی ماسک میں نیچرل انزائم کا استعمال بھی مفید ہے جیسے پپیتا، انناس، سی ویڈ، قدرتی تیل اور جڑی بوٹیوں کا استعمال۔ ان سے جلد موسچرائز ہوتی رہتی ہے۔ آجکل مارکیٹ میں بہت سے ہربل باڈی ماسک دستیاب ہیں جن کا کوئی بھی سائیڈ ایفیکٹ نہیں ہوتا۔

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s